Wednesday, October 03, 2007

Catatan mimpi #1

Mulai hari ni, aku akan mencatat mimpi yg aku alami.

Sblm mangkit mandi pagi tadi, sblm bini aku kejut, aku mimpi kami terkandas di tepi jln kg. Dah dkt dgn jln besaq. Mcm dkt Teloi saja. Aku still bawak keta Proton lama aku. Kami terkandas sbb tiba2 keta tu clutch dia keraih. Sampai kena bediri ataih dia baru bleh tekan. Pahtu tiba2 lalu Tok Long Li, jiran sblh umah kat kg. Dia berenti dkt pagaq buloh depan tu. Ada ramai lg org tua kat situ. Depa x tau pon aku ada problem. Takpalah, aku bukan nak org tolong pon. Ok malaih dah nak taip dgn kebod kecik BlekBeri ni. Babai.

1 comment:

Anonymous said...

ari tu aku mimpi kena bawak jet..untuk letupkan white house..

time training ok jer...tapi bila time mission, dia bagi jet tade joystick...ada button2 jer kena picit..camna nak fly gitu...

pastu aku dok struggle nak terbangkan jet tu..siap bley landing kat depan white house..pastu pusing2 depan tu..try nakt terbang...hampeh tul..